Ekonom, en heltidstjänst

Arbetsbeskrivning

Insid Affärsstöd AB bildades 2014 och är ett bolag inom Egerydskoncernen. Insid tillhandahåller ekonomi- redovisnings-utvecklings - och administrativa tjänster. Insid har ett tiotal kunder, där samtliga är inom Egerydskoncernen.


Vi behöver nu, omgående förstärka vår arbetsgrupp med en

Ekonom, en heltidstjänst

Arbetsbeskrivning: 
Som ekonom hos oss kommer dina arbetsuppgifter bestå av att arbeta med löpande uppgifter som företagens redovisning, fakturering, projektadministration, hantering av kund- och leverantörsfakturor, samt moms- och uppbördsdeklarationer. Du kommer även att upprätta rapporter som månadsbokslut och årsbokslut. Vi arbetar idag i ett affärssystem som heter Fenix, kommer dock under våren 2017 att byta till Business World. Vi arbetar dessutom mycket i Excel.

Arbetets omfattning:
Tjänsten är på heltid och med start omgående.

Kompetenskrav:
Du har flera års erfarenhet från liknande arbete och är civilekonom eller har eftergymnasial utbildning i redovisning och företagsekonomi med dig. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Du behärskar MS Office paketet väl har goda kunskaper i Excel och att arbeta i ett affärssystem.

Personliga egenskaper:
För att passa in hos oss i den här rollen har du en god servicekänsla, är mycket noggrann, lojal och kan arbeta självständigt samt också är beredd att ta egna initiativ. Vi fäster stor vikt vid att du kan driva och planera ditt arbete. Vi tror också att du kommer till oss som en frisk fläkt, att du uppskattar humor och bidrar till en seriös och härlig stämning på kontoret.

Övrigt:
Insid månar om att utbilda och hålla medarbetarna uppdaterade med det senaste som berör det vi alla arbetar med. Du kommer att ingå i en grupp med ambitiösa personer som arbetar hos oss, med mycket driv och engagemang för arbetet.

Tycker du om att arbeta i en expansiv miljö med krav och härliga medarbetare - då kan det vara dig vi söker!

Låter det här intressant? Eller har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till rekryteringskonsult Åsa Quarfordt på Personalpoolen Mellansverige AB på telefon
019-12 60 49, som vi samarbetar med i denna rekrytering.
Söker tjänsten gör du genom att registrerar dig med personligt brev och din CV snarast, dock senast den 8/12 2016  på www.personalpoolen.se/lediga-jobb. Urval kan komma att ske under ansökningsperioden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalpoolen Mellansverige AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 23 november 2016

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024