OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ekonomibakgrund och tidigare erfarenhet av att arbeta med bland annat moms, inbetalningar och bokslut? Har du kanske till och med erfarenhet från fastighetsbranschen? Då kan vi ha nästa utmaning för dig! Just nu söker vi en Ekonom för uppdrag hos vår välkända kund i Örebro! Uppdraget är på heltid och förväntas starta så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Tjänsten som Ekonom är bred och omväxlande där du tillhör ett team kopplat till byggnation och BRF. Du kommer bland annat ansvara för:
• Fakturor, inbetalningar
• Bokslutsarbete och årsredovisning
• Momshantering
• Avstämningar och överlämning till andra ekonomiska förvaltningar
Du är ensam Ekonom på kontoret men sitter tillsammans med övriga kollegor i Örebro och rapporterar till gemensam närmsta chef i Umeå. Då rollen innebär mycket kontakt med bland annat kundansvariga, projektledare, förvaltare och bank läggs stor vikt vid att du är kommunikativ och trivs i en social roll.
Vem är du?
Vi söker dig med ekonomibakgrund och tidigare erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter. Du är van vid att arbeta med datorn som redskap och har god systemvana sedan tidigare. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska vad gäller såväl tal som skrift.
Som person har du ett högt engagemang och driver ditt arbete framåt. Du är noggrann, analytiskt lagd och har god förmåga att hantera flera olika uppgifter samtidigt. Vidare är du prestigelös och ser fram emot ett uppdrag där du får bidra med din expertis.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02