Ekonom helt på distans för kund i Örnsköldsvik

Ekonom helt på distans för kund i Örnsköldsvik

Arbetsbeskrivning

Har du en 3-årig högskoleutbildning med ekonomisk inriktning och arbetat med ekonomi i minst tio år? Vill du arbeta helt på distans?Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker en ekonom till vår kund i Örnsköldsvik som är verksam inom den kommunala sektorn. Denna tjänst sker helt på distans, du kan dockbehöva hämta och lämna arbetsverktyg hos kund i Örnsköldsvik.Arbetstiderna är mellan 7:45-17:00, flextid ingår.Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia och det finns två alternativ för upplägget av tjänsten som du kan välja mellan.
Alternativ 1. Uppdraget är på 100% och startar 10 februari och pågår cirka en till två månader. Alternativ 2. Uppdraget är på 50% och startar 10 februari och pågår cirka två till fyra månader.Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst kommer du arbeta med budget, uppföljning, analys samt som stöd till förvaltningens ekonomiskt ansvariga. Du arbetar även med en utredning/kartläggning av kundens interna prismodeller samt omvärldsbevakning kring denna del. Arbetet innebär kontakt med chefer och övriga anställda och är både omväxlande och utåtriktat. Du arbetar främst i Vismas affärssystem ROR, SAP Business objects och till viss del Stratsys.

Dina kvalifikationer
Minst har en 3-årig högskoleutbildning med ekonomisk inriktning
Minst 10 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Självständig och drivande värderas högt
Goda IT-kunskaper och analytisk läggning
God pedagogisk förmåga
God samarbetsförmåga

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 17 december.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2024
  • Ansök senast: 17 december 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024