Ekonom i Sundbyberg

Ekonom i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är redo att ta dig an ett konsultuppdrag för att stötta det ekonomiska arbetet hos kund. Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vår kund söker nu en ekonom till ett tidsbegränsat uppdrag fram till sista januari 2024. Uppdraget påbörjas omgående och är på heltid, 100%. Arbetet genomförs på plats i kundens lokaler i Sundbyberg under kontorstider 08.00-16.30. Avdelningen du kommer att arbeta på är aktiva inom äldreomsorgen på kommunen.

Dina arbetsuppgifter

Till rollen som ekonom söker vi dig som har tidigare erfarenhet av ekonomiskt arbete i digitala arbetsverktyg samt arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Då arbetet genomförs på en kommunal arbetsplats har du fördel av att tidigare arbetat inom en kommunal verksamhet.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Bokslutsarbete



- Rättningar/omföringar av projekt samt löner/projekt etc

Dina kvalifikationer

- Godkänd och avklarad gymnasieutbildning

- Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter

- God systemvana (gärna inom raindance och qlik sense)

- Flytande i svenska i såväl tal som skrift

För detta uppdrag behöver känna sig bekväm med att snabbt ta till dig nya arbetsuppgifter och kunna arbeta självgående.

Meriterande

- Erfarenhet inom kommunal social verksamhet i allmänhet, dock i synnerlighet inom äldreomsorgen.

- Administration av Korttidsvistelse (KTT).

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-11-21

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010 264 46 24

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2023
  • Ansök senast: 21 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


1 november 2024

Chief accountant

Chief accountant

22 november 2024

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

22 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 november 2024