Arbetsbeskrivning
SwedQ är ett dynamiskt och växande företag inom konsultbranschen med en tydligvision -Bli förstahandsvalet för utveckling och digitalisering.
Vår expansion har nu nått en punkt där vi söker en noggrann och engagerad person på heltid som kan axla ansvaret för följande arbetsuppgifter:
Löpande bokföring
Lönehantering
Fakturering
Hantering av leverantörsfakturor
Administration av pension och försäkringar
Tidsrapportering
Månatlig finansiell rapportering
Då SwedQ är en del av en mindre koncern kommer din anställning vara hos SwedQ, men du kommer även att arbeta med två andra start-ups som är nära integrerade med bolaget.
I denna roll kommer du att leda arbetet med att etablera och förbättra rutiner för kvittohantering, löneutbetalningar, fakturering, uppdatering av kalkyler samt on-boarding av nya medarbetare och hantering av leverantörsfakturor.
Med tanke på den snabba tillväxten hos SwedQ och våra systerbolag, söker vi en person som är intresserad av att växa med oss och som på sikt kan ta sig an en CFO-roll, i takt med att verksamheten utvecklas.
För att lyckas i denna roll ser vi att du har:
Gedigna kunskaper i Excel
Erfarenhet av att arbeta med Fortnox
En relevant ekonomisk utbildning
En proaktiv och ansvarsfull attityd
Flytande kunskaper i svenska och engelska
Ett entreprenöriellt sinne
Att arbeta på SwedQ
Du kommer att ingå i vårt mindre Management-team, där vi har ansvar för ett stort antal konsulter. Vår företagskultur är central för oss, och vi värdesätter självständighet, ansvarstagande, drivkraft och ett arbete som bidrar till värdeskapande. Vi erbjuder dessutom attraktiva förmåner som inkluderar:
Flexibla arbetstider
Friskvårdsbidrag
Utbildningsbudget
Privat tjänstepension
Privat sjukvårdsförsäkring
Kontor i hjärtat av Stockholm
Regelbundna företagsaktiviteter – besök gärna vår Instagram-sida @swedq_ab
Vi ser fram emot din ansökan, ifall du har några frågor pinga gärna vår VD så svara han gärna på frågorna!
Kontaktpersoner på detta företaget
Mashour Afaneh
+46 (0) 707 893 445