Ekonom med känsla för service sökes till Humana Assistans

Ekonom med känsla för service sökes till Humana Assistans

Arbetsbeskrivning

Har du en bakgrund inom ekonomi och säker nästa spännande utmaning? Då kanske tjänsten som ekonom hos oss är ditt nästa steg! Här arbetar du i ett team med engagerade kollegor där ni tillsammans säkerställer en utomordentlig kvalitet och service gällande ekonomiska frågor inom vårt affärsområde personlig assistans.

Om tjänsten
Som ekonom hos oss kommer du att arbeta med löpande fakturering och bokföring, ekonomiavstämningar, bokslutsarbete, påminnelsehantering och andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelning. I rollen ingår både interna som externa kontakter med framförallt kommunen och du är delaktig i att utveckla avdelningens arbete framåt.

Ekonomiavdelningen i Örebro består av 13 personer, varav tre chefer, och det är en arbetsgrupp med god sammanhållning där vi trivs med varandra, har kul på jobbet och hjälps åt för att leverera på en hög nivå. I den här rollen rapporterar du till gruppchef redovisning.

Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord glädje, engagemangoch ansvaroch som vill utvecklas i en bred och viktig ekonomiroll hos oss. Du har högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi och det är meriterande om du arbetat i liknande roll tidigare. Har du erfarenhet av redovisning eller Navision är det ett plus. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav, och gärna med fördjupade kunskaper inom Excel.

För att trivas i rollen som ekonom hos oss är du en strukturerad och initiativtagande person som gillar planering och struktur. Du är duktig på att samarbeta och trivs i en självständig roll med stor eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Att ta initiativ till förbättring är något du ser som ett naturligt inslag i ditt dagliga arbete. Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra arbetsklimat.
Att jobba på Humana
Vi erbjuder ett omväxlande jobb på vår ekonomiavdelning där du får vara med och bidra till att vår service är tillfredställande för våra interna parter, kunder och medarbetare. Hos oss får du möjlighet att delta i utvecklingsprojekt, förbättringsarbete och det erbjuds löpande kompetens- och karriärutveckling.

På Humana har vi en bra anledning att stiga upp och gå till jobbet varje dag. Vi är hängivna uppgiften att ge så många människor som möjligt ett bra liv. Det är en stor uppgift. Och vi har tur – vi har 15 000 talangfulla medarbetare.
Vi tror på att ge våra medarbetare eget ansvar och på att ha starka ledare som inspirerar, stödjer och coachar. Vi bygger varaktiga relationer – med våra kunder, med våra samhällspartner och med varandra. Vi hjälper våra medarbetare att utveckla sin kompetens och bygga meningsfulla karriärer.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR

Vad händer nu?
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tillträde är enligt överenskommelse men så snart som möjligt.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 10 januari.

Sökande till tjänsten kan komma att få genomföra våra rekryteringstester Matrigma och MAP. 

För frågor gällande tjänsten kontakta gruppchef Anna Asserholt via anna.asserholt@humana.seeller 019-760 86 29.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2020
  • Ansök senast: 10 januari 2021

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


22 november 2024

12 november 2024

Accountant

Accountant

20 november 2024