Ekonom med kontorsansvar sökes till mindre industriföretag i Södertälje

Ekonom med kontorsansvar sökes till mindre industriföretag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
2Complete söker nu en engagerad ekonomiassistent med brett ekonomiskt ansvar. Utöver det, ansvarar denna person även för inköp och kontor. Ekonomiinriktningen innebär ett totalansvar för kundfakturering, leverantörsfakturor, kontering, attestering, orderunderlag, påminnelsehantering, inbetalningar, löner med två olika kollektivavtal och leveranser till kunder på anläggningen. Du kommer att hantera stora flöden av fakturor så det är viktigt att du trivs i en roll med högt tempo och spännande arbetsuppgifter. Arbetstiderna är 07-16 och det är en fördel att bo i närheten av Södertälje då det är viktigt med hög närvaro på kontoret. Detta är ett långsiktigt uppdrag där du blir anställd som konsult i 6 månader, och därefter finns det mycket goda chanser att bli anställd direkt hos vår Kund.

Om företaget
Vår kund har varit verksamma inom ytbehandling i närmare 75 år. De arbetar ständigt med att utveckla sin personal, sina tjänster och därigenom sin kvalitet mot kunderna. Hos vår kund arbetar ca 20 personer och du kommer att bli en del av ett glatt team som är proffs på vad de gör. Närmare information ges vi en intervju.

Din profil
Vi söker dig som är minst gymnasieekonom samt har flera års erfarenhet av en liknande roll. Du är självgående i ditt arbetssätt och har ett sinne för ordning och reda samt tycker om kundbemötande. Då du även kommer att ha övergripande ansvar för kontorsmaterial ser vi med fördel att du har erfarenhet av liknande uppgifter. Att arbeta i ett högt tempo är någonting som passar dig, och du har förmåga att se vad som behöver prioriteras för stunden. Då det förekommer kundkontakt så tror vi att du är social och serviceminded. Du har erfarenhet från affärssystem, men då vår kund har ett eget system behöver du ingen specifik systemkunskap. Vidare kan du hantera Office-paketet och Microsoft Windows. Du erbjuds En rolig tjänst på ett spännande företag med entreprenörsanda och härliga kollegor. Kontoret är beläget i fina lokaler i Södertälje nära motorvägen.

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2021
  • Ansök senast: 27 juli 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


28 november 2024

27 november 2024

26 november 2024