OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har en snabb utveckling i vår rikstäckande satsning på fastighetsförvaltning.Målsättningen är att bli den kvalitativt ledande och den mest kreativa partnern för fastighetsägare! Synerco Fastighetsförvaltning AB bildades 2005.Centrum för Synercos Fastighetsförvaltning AB ligger i Linköping.Idag omfattar förvaltningen ca 1,6 miljoner kvadratmeter, fördelade över hela Sverige.Vi är idag ca 100 medarbetare runt om i landet som levererar teknisk och ekonomisk/administrativ förvaltning till kund. Vill du utvecklas tillsammans med oss?Vi söker nu ytterligare EKONOMER till ekonomiavdelningen i Linköping.Kontoret är beläget på gångavstånd från Resecentrum.EKONOM MED REDOVISNINGSANSVAR Du har ansvaret för flertalet bolag med en grupp av fastigheter.Du arbetar nära övriga bolagsansvariga och har direkt kontakt med kunder, förvaltare, banker och revisorer.Tempot är högt och arbetet ställer stora krav på korrekt rapportering till ägarna av fastigheterna. Du arbetar med daglig redovisning, bokslut, intern och extern rapportering, och samordning av kund- och leverantörsreskontra för dina bolag.Du rapporterar till Redovisningschef.Du är civilekonom och har arbetat några år med kvalificerat redovisningsarbete och bokslut.Meriterande är om du har arbetat med fastigheter och/eller på revisionsbyrå.Du förutsätts ha arbetat med ekonomisystem och rapportering, helst även för koncerner.Är Du intresserad av denna tjänst så märk Din ansökan med ref.Redovisning EKONOMIASSISTENT INOM KUNDRESKONTRA Du arbetar med hyresavisering, hyreskontrakt, fakturering, ankommande betalningar samt avstämningar och redovisning. Du arbetar i flertalet bolag med ett stort antal fastigheter.Du arbetar tillsammans med övriga inom kundreskontran och tycker även om externa kontakter med hyresgäster.Du rapporterar till Ekonomichef.Du har minst gymnasieexamen med inriktning mot ekonomi och har arbetat inom fastighetsbranschen.Erfarenhet av Fastnet är meriterande.Är Du intresserad av denna tjänst så märk Din ansökan med ref.Du bearbetar inkommande leverantörsfakturor, ansvarar för intern och extern service med rapporter och statistik till inköpsansvariga, bolagsansvarig och bank.Du rapporterar till Ekonomichef.Du har högskoleexamen med inriktning mot ekonomi och erfarenhet av fakturahantering i företag med stort flöde av fakturor.Meriterande är erfarenhet av arbete med affärssystem och scanning. Är Du intresserad av denna tjänst så märk Din ansökan med ref.Leverantörsreskontra För samtliga tjänster kan vi erbjuda ett självständigt arbete med många kontaktytor i en expanderande verksamhet!Vi söker Dig som är självständig, ansvarsfull och pålitlig.Du är positiv och har ett intresse för problemlösning samt förmåga till omprioriteringar utan att "tappa sugen".Vi är ett glatt team med bra sammanhållning varför vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.Då vår organisation växer ges stora möjligheter för rätt person att utvecklas vidare med nya arbetsuppgifter och ansvarsområden. Samtliga tjänster är tillsvidareanställningar.Vi tillämpar 6 månaders provtjänstgöring. Låter det intressant?Vill Du veta mer?