OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta inom redovisningsområdet med bokföring, bokslut och ansvara för Sverige. Tjänsten innebär att du ska hålla samman bokföringen och känna till Svenska redovisningsregler och principer. Du kommer att förbereda finansiella rapporter och ska känna till svensk och utländsk momsreglering. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha minst 3 års erfarenhet av ekonomiarbete inom ovanstående områden. Det är även ett krav att du tidigare har arbetat inom ett stort internationellt företag. Språkkrav är engelska. Vi erbjuder: För rätt person så erbjuder vi ett spännande arbete med goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer att vara 3-5 månader. 50% av arbetstiden kommer att vara i Göteborg och 50% i Tyskland. Är du intresserad av att arbeta i Tyskland på heltid finns även denna möjlighet. Ansökan: Låter det intressant? Registrera din nedan. Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan! Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder. 2005 omsatte vi 40 miljarder kronor och tillsatte 700.000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, marknadsföring, industri, utbildning, hälsa och omsorg. Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på uthyrning och rekrytering av ekonomi- och finanskompetens. Mer spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00