Ekonom sökes till Sundsvall från januari

Ekonom sökes till Sundsvall från januari

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en utbildad ekonom med erfarenhet av löpande ekonomiuppgifter. Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vår kund, som är verksam inom fastighetsbranschen, söker en ekonom på deltid, 50%. Uppdraget löper från 2023-01-16 fram till 2023-05-15.

Dina arbetsuppgifter

Exempel på arbetsuppgifter:

- Upprätta månadsbokslut för verksamheten
- Felrättning och felsökning integration ekonomisystem
- Stöd till chefer vid månadsbokslut och rapportering
- Introduktion av nya chefer till budget- och analysarbete
- Svara på löpande ekonomifrågor från chefer och medarbetare
- Utföra fördelnings- och periodiseringsarbete löpande av kostnader
- Kontroll, rättningar av fakturor och bokföringsordrar
- Uppföljning och kontroll, aktivering av kostnader i investeringsprojekt
- Vara en del av arbetet med att beräkna självkostnader per objekt
- Vara stöd i ekonomifrågor till controller


Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Utbildning inom ekonomi och redovisning
- Erfarenhet av ekonomisystem, exempelvis Raindance och Vitec
- Erfarenhet av att arbeta med löpande ekonomiuppgifter, månadsbokslut, rättningar och korrigeringar
- Erfarenhet av att ha arbetat med integrerade system


Meriterande för tjänsten:- Erfarenhet av arbete med av fastighetsekonomi.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


20 november 2024

Avdelningsekonom till CBRN-skydd och säkerhet

Avdelningsekonom till CBRN-skydd och säkerhet

20 november 2024

Fastighetsadministratör

Fastighetsadministratör

4 november 2024

30 oktober 2024