OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vill du vara en del av ett stort internationellt företag? Är du engagerad, driven och ansvarstagande? Ta då chansen att söka tjänsten som ekonom!
Arbetsuppgifter
Rollen innebär ansvar för Treasury/kundreskontrauppgifter på ekonomiavdelningen. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat daglig rapportering, avstämning av bankkonton, kontakt med banker och kundfakturering samt förbättringsarbete.
Bakgrund
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med ekonomiuppgifter eller har en akademisk examen inom ekonomiområdet. Det är viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta i Excel. Vidare ser vi att du gärna har ett tekniskt intresse.
Vi söker dig som:
- är driven och ansvarstagande.
- är noggrann och strukturerad
- Analytisk och lösningsorienterad
- Uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Om bolaget
Bolaget ingår i en internationell koncern och tjänsten är placerad i Södertälje. De sitter i moderna och fina lokaler. Goda utvecklingsmöjligheter och förmånliga villkor finns inom företaget.
Mer info om företag och tjänst ges under intervjun.
Övrig information
Tjänsten avser heltid med start omgående.
Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är en heltidsanställning samt ett initialt konsultuppdrag via AMGA med god möjlighet till förlängning.
Intervjuer hålls löpande där sista ansökningsdag är 2 juni, 2019 så skicka in din ansökan redan idag!
ANSÖK VIA LÄNKEN: https://www.amga.se/soker-du-jobb/?jobid=74664
Vid frågor om tjänsten kontakta Sara Fogelberg på 072 511 20 01 eller maila sara.fogelberg@amga.se