OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu ekonom till vår kund ID06 i Jönköping!
Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara fakturahantering, telefon och mailsupport, spärra och låsa upp företag i system, kontrollera och verifiera kunders uppgifter. I din roll kommer du även besvara kundförfrågningar via telefon och mail samt sköta en del administrativa uppgifter kring detta.
Start för tjänsten är 10 januari - 2022 eller via överenskommelse.
Om dig
Du som är social, positiv och serviceminded kommer ha en god grund att stå på. Är du dessutom lugn och trygg i dig själv samt noggrann och stresstålig kommer du att trivas utmärkt med jobbet. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika program.
Din vana vid professionellt kundbemötande kommer att bidra till nöjda kunder!
Vi ser att du helst läst ekonomi på gymnasienivå eller har motsvarande arbetslivserfarenhet.
• Svenska och engelska i tal och skift är ett krav.
• Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen. Erfarenhet av affärssystem, ex. Dynamic är meriterande.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval & intervjuer sker löpande.
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: jennifer.lindvall@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147