Ekonom till Prague

Arbetsbeskrivning

Swedish Recruitment har sedan 2006 jobbat med rekrytering gentemot den europeiska arbetsmarknaden.Vi jobbar aktivt för långsiktighet, och detta innebär goda relationer med både kunder och kandidater under och efter rekryteringsuppdraget.Ett kännetecken för företaget är en stark internationell prägel och de är världsledande inom sina områden.Om du vill jobba i en global omgivning på ett världsledande företag är detta en tjänst för dig.Du jobbar gentemot företagets kunder på den Nordiska marknaden och behärskar därför gärna förutom engelska även något av de nordiska språken.Du kommer i det dagliga arbetet att ha kontakt med företagets kunder och besvara alla frågor som uppstår.Du kommer framför allt att hantera fakturor och se till att de är korrekta innan de läggs in i de interna systemen.I övrigt allmänna ekonomiuppgifter så som korrigering och kontroll av ekonomiska dokument, underhåll och administration i administrationssystem.Ta fram rapporter enligt instruktioner från mer seniora medarbetare/chefer.Du kommer även ha mycket kontakt med företagets andra avdelningar runt om i världen för att lösa eventuella problem.Du är en positiv person som gillar utmaningen i att flytta till ett nytt land och du besitter goda kunskaper i Office-paketet.Erfarenhet från liknande uppgifter är ett plus men inte ett krav.Företaget erbjuder stora möjligheter till vidare utveckling inom företaget om du är rätt person. Vi ser fram emot att läsa din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SWEDISH RECRUITMENT
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 24 november 2010
  • Ansök senast: 24 december 2010

Liknande jobb


21 november 2024