Ekonom/Administratör Restaurang Hello Monkey

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba som ekonomiassistent/administratör i en dynamisk miljö och i en roll som innehåller mycket kundkontakt? Hello Monkey kan erbjuda dig en tjänst på 50 %.

I rollen som ekonomiassistent har du följande huvudsakliga arbetsuppgifter; ansvar för kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, avstämning av kassarapporter, avstämningar, löneredovisning, budgetering och resultatuppföljning och hantering av avtal. I arbetet ingår även telefonsamtal med våra kunder samt inläggning av bokningar i vårat bokningssystem 2book. Du arbetar även med att utveckla processer och rutiner inom ditt område.


Utbildning / Erfarenhet

Vi söker dig som antingen har akademisk examen i ekonomi med inriktning redovisning och erfarenhet av kundservice alternativt dig som har jobbat som ekonomiassistent i några år. Erfarenhet från restaurangbranschen är meriterande. Du har också god datavana och är särskilt kunnig i Office-paketet. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.

Som person är du flexibel, utåtriktad och ansvarsfull. Du är självgående och har en naturlig känsla för att vilja ge hög service. Du kan lätt ta dig an nya uppgifter men trivs även mycket bra med rutinarbete. Du har som ambition att bli vår nya stjärna!

Arbetet är förlagt dagtid mellan 13,00-17,00

Välkommen med din ansökan idag till
ansokan@hellomonkey.net

mer info om tjänsten maila: line@hellomonkey.net

Kontaktpersoner på detta företaget

Line Holmqvist
031130442

Sammanfattning

Besöksadress

MAGASINSGATAN 26
GÖTEBORG

Postadress

MAGASINSGATAN 26
GÖTEBORG, 41118

Liknande jobb


Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

27 november 2024

Kontorist

Kontorist

26 november 2024

22 november 2024