OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba som ekonomiassistent/administratör i en dynamisk miljö och i en roll som innehåller mycket kundkontakt? Hello Monkey kan erbjuda dig en tjänst på 50 %.
I rollen som ekonomiassistent har du följande huvudsakliga arbetsuppgifter; ansvar för kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, avstämning av kassarapporter, avstämningar, löneredovisning, budgetering och resultatuppföljning och hantering av avtal. I arbetet ingår även telefonsamtal med våra kunder samt inläggning av bokningar i vårat bokningssystem 2book. Du arbetar även med att utveckla processer och rutiner inom ditt område.
Utbildning / Erfarenhet
Vi söker dig som antingen har akademisk examen i ekonomi med inriktning redovisning och erfarenhet av kundservice alternativt dig som har jobbat som ekonomiassistent i några år. Erfarenhet från restaurangbranschen är meriterande. Du har också god datavana och är särskilt kunnig i Office-paketet. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Som person är du flexibel, utåtriktad och ansvarsfull. Du är självgående och har en naturlig känsla för att vilja ge hög service. Du kan lätt ta dig an nya uppgifter men trivs även mycket bra med rutinarbete. Du har som ambition att bli vår nya stjärna!
Arbetet är förlagt dagtid mellan 13,00-17,00
Välkommen med din ansökan idag till
ansokan@hellomonkey.net
mer info om tjänsten maila: line@hellomonkey.net
Kontaktpersoner på detta företaget
Line Holmqvist
031130442