Ekonom/ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning behöver vi nu en mycket noggrann, sinne för siffror, snabb och trevlig (serviceminded), person som kan passa för nedan? Arbetsuppgifter: Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ankomstkontroll, kontering och distribution av leverantörsfakturor i fakturahanteringsprogrammet IM Hantering av bristfälliga fakturor, krav och räntefakturor Löpande kontakt med leverantörer och interna beställare Övrigt förekommande arbetsuppgifter inom gruppen Bakgrund: Gymnasiekompetens eller högskola Flerårig administrativ erfarenhet Erfarenhet av att avbeta i IM (Visma Invoice Manager) eller annat förfakturerings system är ett krav. Tidperiod: ca v 45 - ca v 52 Arbetstid: Heltid, 40 timmar/vecka Låter tjänsten intressant för dig är du välkommen att skicka in din ansökan via vår hemsida, www.academicresource.se. Ange referensnamn "Ek09/10" under dina sökord. Är du redan registrerad i vår databas så kan du söka tjänsten via e-post till kandidatansvarig.

Kontaktpersoner på detta företaget

Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Resource AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 oktober 2009
  • Ansök senast: 13 november 2009

Besöksadress

Norrmälarstrand 100
Stockholm

Postadress

Norrmälarstrand 100
STOCKHOLM, 11235

Liknande jobb


20 december 2024