Ekonomer till vår uthyrningsverksamhet.

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.På grund av våra kunders ökade efterfrågan på ekonomer, söker vi nu fler ekonomiassistenter och redovisningsekonomer till vår uthyrningsverksamhet för kortare och längre uppdrag. Arbetsuppgifter Vi vill att du har erfarenhet av, ett par eller flera, av följande arbetsuppgifter: - Leverantörsreskontra & kundreskontra - Avstämningar - Löpande redovisning - Momshantering - Månadsbokslut.- Vana att hantera Office paketet. Vem söker vi?Du får gärna vara gymnasieekonom eller civilekonom med några års erfarenhet.Vidare är ett krav att du har erfarenhet av ett eller gärna flera ekonomisystem, exempelvis SAP R3, SPCS, Oracle och Agresso.Det är viktigt att du uppskattar växlande arbetsmiljöer och företagskulturer samt att du snabbt sätter dig in nya situationer och uppfattar helheter.Viljan att ge våra kunder en god service är en självklarhet.Vad erbjuder vi dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Kontraktstyp: Anställd av Adecco (uthyrning)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Luleå
  • 4 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 12 december 2007
  • Ansök senast: 28 december 2007

Liknande jobb


14 november 2024

14 november 2024

Fransktalande ekonomiassistent till vår kund!

Fransktalande ekonomiassistent till vår kund!

14 november 2024

14 november 2024