OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen.Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning.Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se Vi söker en person som kan arbeta med ekonomi och enklare administrativa arbetsuppgifter.Tjänsten är ca 50-60 % och företaget finns i Landskrona.I uppdraget ingår även enklare administrativa arbetsuppgifter t ex att ta hand om posten och svara i telefon.UTBILDNING: Ekonomiskt gymnasium eller motsvarande utbildning KUNSKAP OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET: - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Goda kunskaper i Officepaketet.- Goda kunskaper i engelska.- Erfarenhet i affärssystemet Pyramid är ett KRAV.PERSONLIGA EGENSKAPER: - Ansvarstagande, noggrann och har ett serviceinriktat arbetssätt - Social och flexibel Anställningsvillkor: - 50-60 % arbetstid.- Dagtid - Månadslön enligt avtal