OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
INOMEC AB söker en ekonomi- och administrationsansvarig. INOMEC AB säljer utrustningar för banbehandling, lyft och materialprovning till svensk industri.För mer info se www.inomec.se.INOMEC har en tradition av närmare 30 år i branschen och våra produkter kommer från världsledande tillverkare både när det gäller kvalitet och hög teknisk nivå.Vi är idag 6 personer. Vi behöver nu en person för att sköta redovisning och administration.Som ekonomi- /administrationsansvarig sköter och ansvarar du för allt från ordermottagning till fakturering.Du ansvarar även för löner och bokslut.Vi söker dig som: *har erfarenhet av bokföring, ekonomi och administration - gärna från ett mindre företag *självständigt sköter månadsbokslut, avstämningar, lagerredovisning, kund- & leverantörsreskontra *klarar förberedelserna inför årsbokslut *sköter företagets skatteredovisning *sköter vårt löneadministrativa arbete *lägger in order och fakturerar i vårt affärssystem *bistår i inköpsverksamheten *har god administrativ förmåga *talar och skriver engelska (telefon och e-post), tyska är meriterande. Vi erbjuder dig: *självständigt arbete tillsammans med ett litet väl fungerande team i en utvecklande och trivsam atmosfär *möjlighet att påverka och utvecklas i ett expansivt företag med stor kompetens *det lilla företagets korta beslutsvägar och möjlighet att vara med och påverka utvecklingen och förändring av ditt arbetssätt. Vi är ej intresserade av erbjudanden från rekryteringsbolag eller annonsförsäljare.