Ekonomi- administrationsassistent

Ekonomi- administrationsassistent

Arbetsbeskrivning

Bolagsbeskrivning...Ekonomi- administrationsassistent deltid/heltid
Excelencia är ett fullserviceföretag som förser kunder i storstockholmsområdet med städning och arbetsplatstjänster.


Företaget omsätter ca 50 miljoner och har ca 170 st anställda och vårt kontor ligger i Västberga.

Vi är ett värdeingsstyrt företag med ett glatt och engagerat team som sätter våra kunders behov främst. Hos oss finns inga färdiga mallar. Vi ser varje kund, varje objekt som unikt och skapar rätt lösning utefter detta.

Till vårt team som sköter företagets ekonomi och administration, som idag består av 2 personer, söker vi nu ytterligare en person på heltid alternativt deltid 75% för arbete med ekonomi samt övrig administration som förekommer på ett mindre företag.

Exempel på arbetsuppgifter:


• Allt på ett litet företags ekonomiavdelning förekommande arbetsuppgifter
• Kund- och leverantörsreskontra
• Löpande bokföring
• Övrig kontorsservice och administration
• På sikt ser vi gärna att du även tar del av övrigt ekonomiarbete såsom bokslutsarbete och lönehantering

Vem är du?


• Är minst gymnasieekonom eller motsvarande 
• Vill arbeta i ett företag som inspirerar medarbetarna till utveckling och deltagande
• Har minst 2 års erfarenhet av att arbeta på en ekonomiavdelning med löpande ekonomi/redovisningsarbete
• Skriver och talar flytande svenska

Vi söker dig som delar våra värderingar och passar in i vår företagskultur. Som person är du lösningsorienterad, proaktiv och lyhörd. Vi värdesätter att du har en positiv inställning, att du är noggrann, har hög känsla för service samt att du periodvis kan hantera ett högt arbetstempo. Du är en lagspelare som motiveras av att utveckla dig själv, andra och organisationen du verkar i.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder en arbetsplats där medarbetarna inspireras till att tänka nytt och vågar utmana invanda arbetssätt. Ett företag där personalen sätter stor egen prägel. Att arbeta hos oss är varierande och utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Låter detta som en beskrivning av dig? Skicka din ansökan snarast, då urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Nina Toivonen
08-19 19 69
HR Nina Toivonen

HR Nina Toivonen

Anita Leindahl

Anki Lindholm

Arbetsledare Ingrid Eriksson

Ekonomi Anki Lindholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Excelencia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 januari 2023
  • Ansök senast: 16 februari 2023

Besöksadress

Elektravägen 31
None

Postadress

Elektravägen 31
HÄGERSTEN, 12630

Liknande jobb


Ekonom med erfarenhet av kundreskontra

5 november 2024

5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024