OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söderort Assistans AB söker nu efter en erfaren kompetent Ekonomiadministratör.
Tjänsten är placerad i Örebro.
Vi söker dig som vill och kan arbeta självständigt men också i samarbete med kollegor och ledning. Vi ser gärna att du vill arbeta med utveckling och förbättring. Att du har egenskaper som ansvarfull och noggrann är viktigt för oss. Vi önskar att du har utbildning inom ekonomisk redovisning eller motsvarande som vi finner relevant för tjänsten. Har du dessutom några års erfarenhet av administration/löneadministration och är trygg i dessa processer är det en stor fördel.
Viktigt för oss är att du:
· Har mycket god förståelse för ett företags administrativa process
· Har förmåga att ta egna beslut
Utbildning
Arbetslivserfarenhet
Ekonomiadministratör
Dina arbetsuppgifter
Du arbetar aktivt med administration för våra anställda, följer rutiner och processer för löneutbetalning.
Arbetstid/tjänstgöringsgrad
75% - 100 %
Tillträde: omgående
Lön, ersättning och förmåner
Enligt överenskommelse samt kollektivavtal.