OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonomiassistent ingår du i företagets ekonomi- och administrationsavdelning. I rollen är du ansvarig för registrering av kundorder, inköp och leveransbevakning. Du arbetar med alla steg från registrering till fakturering av kundorder och kommer ha mycket direktkontakt med såväl kund som interna och externa leverantörer. Därtill består dina arbetsuppgfiter av kund- och leverantörsreskontran. Du arbetar nära företagets andra ekonomiassistent och hjälper till och stöttar upp med de arbetsuppgifter som behövs. Ingår även att göra kalkyler till Project mm.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• God systemvana
För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv inställning med ett stort eget driv. Du är en noggrann person som har ett stort intresse för att arbeta med siffror och du säkerställer alltid att det du levererar är korrekt. Slutligen ser vi även att du är hjälpsam, strukturerad och tar initiativ till nya arbetsuppgifter.