Ekonomi assistent/receptionist

Arbetsbeskrivning

Vi på Jobzone jobbar nära våra medarbetare och våra kunder. Vi tror på en stark lokal förankring och ett stort intresse för dig som medarbetare hos oss. Som uthyrd hos oss får du en engagerad chef och goda möjligheter att utvecklas i ditt jobb. Vi strävar alltid efter att vara den bästa arbetsgivaren. Du erbjuds ett jobb med stora möjligheter hos "bemanningsbranschens bästa arbetsgivare". Du erbjuds olika uppdrag hos våra kunder, utifrån dina önskemål och din kompetens. Genom att arbeta som uthyrd konsult hos oss skapar du din framtid. Du får arbeta i olika företag, i varierande branscher och skiftande arbetsmiljöer. Du bygger ett brett kontaktnät, vilket skapa bra förutsättningar för din yrkesmässiga framtid. Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta med den löpande bokföring, kontering, leverantörsreskontran, kundreskontran, registrering av inkommande- och utgående fakturor, bearbetning av lön, svara i telefonen, posthantering och arkivering, ta emot besökare, förbereda förtäring till och under möten. Dina huvudsakliga ansvarsområden är: Löpande bokföring Sedvanliga receptionist tjänster Erfarenheter och utbildning Utbildning inom redovisning och/eller ekonomi Ca 3-5 års arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter Goda datakunskaper i officepaketet Pyramid och Kontek lönesystem är meriterande Van vid högt arbetstempo Personliga egenskaper Social Driftig Självständig Serviceminded Noggrann Effektiv Välkommen att registrera ditt intresse! Urvalet till denna tjänst sker löpande, detta innebär att vi behöver din ansökan så snabbt som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone Kristianstad
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 februari 2009
  • Ansök senast: 11 mars 2009

Liknande jobb


21 november 2024