Ekonomi- & Förvaltningsassistent till innovativt Fastighetsbolag

Ekonomi- & Förvaltningsassistent till innovativt Fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Vi på Delta Consulting har nu fått äran att hjälpa till att rekrytera en ny medarbetare till vår kund på Norrmalm!

Start: Omgående (eller när rätt kandidat är tillgänglig)
Längd: 6 månaders hyrrekrytering
Plats: Norrmalm

Vår kund

Vår kund är en anrik fastighetsförvaltare & utvecklare som leder hållbarhetsutvecklingen i branschen och även bedriver forskning inom området hållbara bostäder. Här finner du medarbetare med kompetens och som har passion för hållbar energi, hållbara städer och att bekämpa klimatförändringarna.

Kontoret är beläget i fina lokaler på Norrmalm. Företaget är väletablerad och omtyckt. Detta är en arbetsplats som präglas av kompetens och driv kombinerat med mjuka värden. Här finner du en miljö som är coachade, human och generös.

Vår kund är väldigt mån om alla medarbetare och förstår vad som krävs för att du långsiktigt ska kunna prestera på topp. Här är din fysiska hälsa lika mycket i fokus som din personliga utveckling. Vår kund erbjuder fina förmåner som exempelvis 38 timmars arbetsvecka, tjänstepension, gymkort, lunchkort och sjukförsäkring.

Här finner du en organisation som är platt! Du kommer arbeta nära och lära dig av både VD och företagets ägare.

Din profil

Vi söker dig med erfarenhet ekonomi inom fastighetsbranschen. Du är professionell, driven och lyhörd. Du har en hög energinivå, ett skarpt intellekt och en fallenhet för administration, vilket innebär att du snabbt lär dig och utvecklas. Du tycker om att arbeta i team såväl som att fokusera på självständigt arbete.

Som person är du transparant i din kommunikation och föredrar en arbetsmiljö med "högt i tak". Det är naturligt för dig att respektera alla dina kollegor.

Rollen hos vår kund är bred, du kommer få assistera inom hyror, avtal, ekonomi och kundservice. Det viktigaste är en din personlighet och att du har drivet att lära dig..

Huvudsakliga programvaror är Vitec, 3L och Centsoft.

Skallkrav:

- Driven, öppen och prestigelös
- Motiveras av att assistera kollegor och leverera ett riktigt bra arbete
- Utbildad gymnasieekonom eller annan relevant utbildning
- 1 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete eller annan relevant administration



Meriterande:

- Utbildning inom fastighetsförvaltning
- Tidigare erfarenhet som ekonomi- eller redovisningsassistent
- Tidigare arbetat med hyresadministration
- Tidigare arbetat med fakturering
- Tidigare arbetat med kundservice




Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 17 maj 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 december 2024