OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Solana pool Sweden är ett snabb växande bolag inom wellness segmentet som premium utomhus spabad och swimmingpooler. Vi är importerande grossist och säljer våra produkter i huvudsak i Skandinavien och Europa.
Vi finns idag i nya lokaler i Vellinge där vi har kontor och Lager.
Är du en person med mycket positiv energi och en vilja att lära dig nya saker? Trivs du med att utvecklas, har erfarenhet som ekonomiassistent eller receptionist och en utbildning inom ekonomi? Då tror vi att det här kan vara en tjänst för dig.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent- receptionist ingår sedvanliga arbetsuppgifter inom ekonomi. Tjänsten innebär till stor del arbete med löpande bokföring och avstämningar.
Tjänsten innebär även en del receptionist uppgifter och du en central roll på kontoret genom att du har mycket kontakter både internt och externt. Som ekonomi assistent-receptionist förväntas du bland annat att ta emot besök, hantera växeltelefoni och ge god intern service. Vidare förväntas du sköta posthantering/bud, översyn av lokalen och en hel administrativa uppgifter, i rollen är det även viktigt att du har förmågan att snabbt se vad som behöver göras och kan ta egna initiativ.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom ekonomi -receptionist eller liknade yrke och förstår vikten av att se, ge och le i mötet med människor. Som receptionist är du den första kontaktytan för besökare och du ansvarar för att ta emot besökare på ett varmt och professionellt sätt. Du är lösnings orienterad, social och har en utpräglad service känsla. Du behöver ha god datavana och goda kunskaper i såväl det svenska som engelska språket.
ser gärna sökande med språk kunskap i något av språken Franska, spanska eller Tyska
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du har en hög social kompetens, är serviceinriktad och trivs med att ha varierande arbetsuppgifter kan detta vara en passande tjänst för dig.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande roll. Du som söker har minst en efter gymnasial utbildning inom ekonomi. För att passa in i rollen har du ett naturligt siffersinne, är noggrann och lösnings orienterad. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha jobbat med kundreskontra. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Tjänsten är enligt överenskommelse 50-100%
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.