OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som älskar att vara spindeln i nätet och att jobba administrativt! Detta är en blandad roll med arbetsuppgifter inom ekonomi, administration, marknad samt kontorsansvar.
Vår kund letar just nu efter en person som vill täcka upp under ett års tid då deras nuvarande kontorsansvariga kommer att gå på mammaledighet.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Rollen som ekonomi-/kontorsassistent är bred och en central del för bolaget. Arbetsuppgifterna är varierande med betoning på administration och ekonomi. Utöver det kommer du även att ansvara för att kontoret har allt som behövs i form av material, kaffe osv. Du kommer även ha ett ansvar för sociala medier och viss marknadskommunikation via hemsidan. Därtill har du en koordinerade roll mot tekniker och kunder.
Hon som har tjänsten beskriver jobbet som följande: "Det är väldigt roligt då jag får jobba administrativt och jag gillar de ekonomiuppgifter jag har. Kul att pyssla med många olika delar och att ingen dag är den andra lik".
VÅR KUND
Vår kund arbetar mot fastighetsägare och har bred kompetens inom VVS. Kontoret är beläget i Hägersten, ett stenkast från Midsommarkransens tunnelbanestation. Du blir en del av ett växande företag med goda förmåner där du har chans att utvecklas som person.
DIN PROFIL
För att passa i rollen har du:
•Gymnasieutbildning
•Körkort B
•Svenska i tal & skrift
•Erfarenhet av Office-paketet (framförallt Excel)
•Erfarenhet av något ekonomisystem ex Visma
•Erfarenhet som administratör/ekonomiassistent eller liknande
Det är meriterande om du har:
•Eftergymnasial utbildning, gärna riktad mot ekonomi
•Arbetat i affärssystemet BSO (Byggsamordnaren)
Vår kund lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna för denna administrativa roll. Det är viktigt att du är strukturerad, självgående och lösningsorienterad då dagarna kan se mycket olika ut. Är du dessutom social, positiv och har lite skinn på näsan är det ett extra plus.
OM OSS
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
VILLKOR
Startdatum: 1 december
Placeringsort: Hägersten, Stockholm
Arbetstider: 07-16
Omfattning: Vikariat på 1 år, heltid.
Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996