Ekonomi / kundtjänst

Ekonomi / kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en engagerad person till ekonomi / kundtjänst avdelningen för rekrytering och direktanställning till kund, som är ett etablerat fastighet och förvaltningsföretag i Norr-ort med Huvudkontor i Åkersberga.

Företaget som ligger i framkant vad gäller utvecklingen hos fastighetsbolag med en inställning om att skapa ett revolutionerande arbetssätt vad gäller service och energibesparing för våra kunder.

Ditt uppdrag
I rollen som flexibel ekonomi/kundtjänst medarbetare svarar du för företagets ekonomiarbete, kundtjänst(Vid behov) och orderhanteringsprocess tillsammans med ett glatt och trivsamt gäng böand förvaltare och kundtjänstmedarbetare. Kundtjänst- och ekonomiavdelningen är behjälpliga för både intern personal samt externa kunder.

Arbetsuppgifter bl.a
Orderhantering
Kund och leverantörsreskontra
Fakturering
Löpande redovisning
Bankkontoavstämning
In och utbetalningar
Delaktighet i månadsbokslut
Till viss del, Kundtjänst

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare har erfarenhet av administration såsom orderhantering eller liknande men även med tidigare erfarenhet av ekonomiassistentuppgifter och därmed har erfarenhet av leverantörs och kundreskontra. Det är viktigt att du har förståelse för löpande bokföring och flödet inom ekonomi. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga är ansvarsfull och engagerad samt tycker om att stötta dina kollegor. Du tar dig an arbetsuppgifter på ett noggrant, effektivt och strukturerat sätt och ser lösningar och löser eventuella problem. Du har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete och trivs med tempo och är van att "hålla många bollar i luften". Då tjänsten till viss del innebär kundtjänstarbete ser vi gärna att du är flexibel, serviceminded samt har goda kunskaper i svenska och engelska. God datavana är ett krav, dokumenterad erfarenhet av arbete i detta system meriterande.

Vårt erbjudande
Vi tror på människor som har viljan, modet och förmågan att utveckla sig själva och vår verksamhet. Tillsammans bygger vi en utvecklingsinriktad arbetsmiljö där våra team står i fokus och är nyckeln till vår framgång. Vi är ett kraftigt växande bolag som inspirerar och stöttar våra medarbetare till att vilja utvecklas och växa både i sina arbetsroller men också som enskilda individer. Tjänsten gäller heltidsanställning med start omgående i Åkersberga.

Om Bemanning Sverige:
Bemanning Sverige Byrå AB är ett av landets mest erfarna bemanning & rekryteringsbyrå idag och arbetar rikstäckande från Hk Stockholm Globen business Tower. Vi erbjuder mindre till större företag en ökad kompetens och produktion genom kostnadseffektiva rekryteringslösningar och professionella processer.

Ledord för Bemanning Sverige Byrå AB är: "MÄNNISKAN FRAMFÖR ALLT"

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Bernström

Thomas Hellström

Linda Öhlin
076-0889298
Håkan Viklund
076-0889298

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanning Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Arenavägen 41, Stockholm
None

Postadress

Arenavägen 41
Stockholm, 12177

Liknande jobb


22 november 2024

12 november 2024

Accountant

Accountant

20 november 2024