OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har vuxit och vore nu jätteglada att få en alert person som vill vara vårt ansikte utåt, vår spindel i nätet och sköta ekonomi, kundtjänst och administration.
Beroende på person kan olika arbetsuppgifter ingå i tjänsten. Nedan följer det vi önskar hjälp med.
Arbetsuppgifter ekonomi
Automatisera vår bokföring så långt det går
Bokföring, fakturering och löner
Utfall, budget och prognos
Försäljning B2B och B2C
Arbetsuppgifter kundtjänst & administration
Svara i telefon och mail för Ortomed och Skadekompassen
Orderhantering i Skadekompassens shop
Ansvar över uthyrningstjänst
Beställa varor
Boka möten
Om dig
Du skall vara intresserad av och ha förmåga:
att sätta dig in i verksamhetens olika delar, ta ansvar och på eget initiativ ständigt förbättra och utveckla
att hålla ordning och reda och vara noggrann
att hjälpa våra kunder och patienter på ett professionellt och vänligt sätt
att ha många olika sysslor
att engagera dig i vår gemensamma utveckling och din personliga.
Villkor
Intervjuer sker fortlöpande under rekryteringsprocessen.
Tillträde: omgående
Omfattning: Provanställning 30-50%, ca 6 månader med goda möjligheter till fortsatt och eventuellt utökad anställning.
Var ligger arbetsplatsen?
Arbetet sker företrädesvis på distans, men med arbete på kontoret hos Ortomed/Skadekompassen på Norra Allégatan 8 i Göteborg 1-2 dagar per vecka.