OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
Nanny Belle startade 2009 och är ett företag som arbetar med barnomsorg, privat barnpassning, öppen förskola, hushållsnära tjänster mm De har idag ca 65 anställda och står till tjänst dygnets alla timmar om så önskas. Verksamheten bedrivs på åtta orter och man har över 300 nöjda kunder, både privatpersoner och företag. Läs mer på www.nannybelle.se.
Nu söker vi en ekonomi-/löneadministratör med placering i Örebro.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av löpnade bokföring såsom kund- och leverantörsreskontra, fakturering, löneadministration mm.
Vi vill att du som söker har några års erfarenhet av dessa arbetsuppgifter samt har kunskap i Visma lön och är insatt i hantering av RUT-avdrag.
Tjänsten är till att börja med en bemanning på 50% men för rätt person kommer den att utökas till 100% och övergå till en tillsvidare anställning.
Tillträde 1/9-2014.
Vi vill ha din ansökan med cv samt personligt brev senast onsdag 18/6 på www.personalpoolen.se/jobb, men urval kommer ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001