OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Allgranth Fastighet AB med de helägda dotterbolagen Svensk Utemiljö AB och Svensk Arboristtjänst AB förstärker nu sin ekonomi, administration och marknadsavdelning
Vi söker en person till våra kontor i Liljeholmen och Vårby för att tillsammans med befintlig personal arbeta inom administration, ekonomi och marknad för samtliga bolag i koncernen.
Arbetsuppgifter:
Att besvara telefon, mail och kund-förfrågningar via hemsida och telefon.
Uppdatera kundregister, fakturera kunder, kontera fakturor, sammanställa statistik, bevaka kundbetalningar och sända påminnelser vid behov. Granska leverantörsfakturor, administrera prisförändringar till avtalskunder, mm.
Att utifrån kundunderlag göra mindre/enklare offerter och sända till kund. Större eller mer komplicerade förfrågningar läggs in i vårt affärssystem och överlämnas till affärsområdeschef eller försäljningschef.
Företagen är alla certifierade i enlighet med ISO 9001 för kvalitet och ISO 14001 för miljö.
Personlighet:
Prestigelös, serviceinriktad, god administrativ förmåga
Krav:
Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift.
Meriterande erfarenheter och kunskaper:
Ekonomiarbete
”Gröna arbeten” t.ex. arborist, trädgårdsarbetare
Programvaror: Excel, Word, Fort Knox, Bygglet och Pondus
HR frågor.
ISO 9001 & 14001
Försäljning
Sista ansökningsdag: 2022-05-08. Utvärdering sker löpande och tjänsten kan tillsättas tidigare.
Ansökan mailas till: Rekrytering@svenskutemiljo.se och märks med ”Administration”
Frågor om tjänsten kan besvaras av Försäljningschef Ronnie Hermansson.
Hemsidor:
www.svenskutemiljo.se
www.allgranth.se
www.svenskarboristtjanst.se