OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig vars viktigaste egenskaper är;
• Positiv, Du ser möjligheter där andra ser problem...
• Prestigelös, du är trygg i den du är, och vad du kan...
• Energifull, Om du ger lite extra idag får det positiva effekter i ett längre perspektiv...
• Flexibel, Ingen kunskap är onödig, hellre lättlärd än fullärd...
Dina arbetsuppgifter
Du kommer assistera ekonomi och kundtjänst kollegorna för att avlasta dem med diverse arbetsuppgifter.
Genom eget ansvarstagande ser du till att problem och olika arbetsuppgifter blir åtgärdade och inte trillar mellan stolar, ibland helt på egen hand, och ibland genom samarbete med kollegor/samarbetspartners.
Du kommer ansvara för vissa administrativa rutiner och uppföljningar.
Att medverka till bättre arbetssätt, förenklade rutiner i vårt dagliga arbete är också något du är en viktig del av.
Dina kvalifikationer
• Om du känner att dina personliga egenskaper stämmer bra in på det vi söker, då är du en bra bit på vägen. Mycket kunskap är företagsspecifik, du lär dig denna på plats.
• Vi jobbar i en miljö som präglas av digitalisering, och du orienterar dig vant i PC miljö.
Word, Outlook, Excel är program du har kunskaper inom.
• Jobbet kräver noggrannhet, men också förmåga att prioritera.
• Du är van att prata och kommunicera med människor.
• Vi tänker oss att du har en bakgrund inom administration.
Du gillar att strukturera och hålla god ordning.
• Du får saker gjorda, ”keep it simple, make it happen” är vårt motto.
• Kunskap inom bokföring och/eller bokföringsprogram värdesätter vi.
Bostadsförvaltning Sv.AB tillsammans med MIKIM Ekonomistyrning AB, Kimsjö Fastigheter AB delar lokaler vid Tallvägen 2 i Södertälje. Nära pendeltåg och motorvägen E4/E20.
Läs mer om oss och våra tjänster på www.bostadsforvaltning.se
Tjänsten 100%, möjlighet till deltid.
Tillträde: omgående
Individuell lönesättning tillämpas.
Maila ditt intresse till: personal@bostadsforvaltning.se