Ekonomi- och administrationsassistent

Arbetsbeskrivning

. Registrera och kontrollera leverantörsfakturor
. Upprätta kundfakturor - uppföljning av inbetalningar
. Löpande bokföring, avstämning av konton
. Kalkylering och analyser av produkter i arbete
. Intrastat och statistik rapportering
. Behjälplig vid bokslut och support till övriga avdelningar mm.

Du kommer också att vara ansiktet utåt i reception och ha hand om sedvanliga receptionsgöromål.

Lämplig bakgrund med några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du måste behärska engelska flytande i tal och skrift och meriterande om du kan ytterligare språk. Du ska ha goda kunskaper i Excel och kunna formulera dig väl i tal och skrift.

Som person tror vi att du är runt 30-35 år, har ett öppet och glatt humör, är flexibel och kan arbeta såväl självständigt som i team. Det är också av vikt att ha en stor förståelse för att Windys varumärke är ett av det mest prestigefyllda inom den marina industrin så din karaktär och personlighetsprofil måste passa väl in.

Arbetsplats är på Windy Scandinavia AB, Södra Varvsgatan 27, 593 50 Västervik.
Windy Scandinavia är en slimmad och effektiv organisation med en mycket professionell personalstyrka bestående av tjänstemän och båtbyggare.

Sammanfattning

Postadress

Södra Varvsg 27
VÄSTERVIK, 59350

Liknande jobb


21 november 2024