Ekonomi- och Administrationskoordinator OMGÅENDE till Malmö (uthyrning)

Ekonomi- och Administrationskoordinator OMGÅENDE till Malmö (uthyrning)

Arbetsbeskrivning

Zumtobel Group är ett etablerat och välrenommerat globalt företag som arbetar med professionell inomhus- och utomhusbelysning. Vårt mål är att ge ökad livskvalitet genom att tillhandahålla belysning av hög kvalitet och energieffektivitet. Zumtobel Group har i Norden försäljningsorganisationer i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vi säljer även till Island och Baltikum. Huvudkontoret för Norden finns i Malmö. Läs mer på www.zumtobelgroup.com

Till Zumtobels kontor i Hyllie söker vi OMGÅENDE


Ekonomi- och Administrationskoordinator
(uthyrning)


Är du ekonom med erfarenhet från leverantörsreskontra eller ekonomiavdelning? Brinner du för service och kan hoppa in på ett uppdrag från och med måndagen 2 maj? Då ska du läsa vidare!


Vi söker dig med följande erfarenhet
Leverantörsreskontra för större företag
Skanning och bokföring leverantörs-fakturor
Kontering
Momsrapportering
Övriga administrativa uppgifter (som posthantering, resebokning, uppdatering av intranätet)


Din bakgrund
Du har ekonomiskt gymnasium eller motsvarande samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper om redovisningsregler, representationsregler etc. Du har erfarenhet av att jobba med scanning-system för leverantörsreskontra, erfarenhet av SAP är meriterande. Dina kunskaper i svenska och engelska är mycket goda i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är noggrann och strukturerad och gillar siffror. Du är en serviceminded fixare som trivs med uppgifter att lösa på egen hand men gillar också att jobba i team.


Om tjänsten

Tjänsten är en projektanställning på 3-4 månader på heltid med placering i Malmö. Tillträde måndagen 2 maj.
I denna rekrytering samarbetar Zumtobel Group med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och ber dig därför att skicka in din ansökan snarast. För mer information kontakta gärna Karin Dahlin, 0733 763 988.


Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2022
  • Ansök senast: 26 maj 2022

Besöksadress

Lilla Nygatan 11
None

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


21 november 2024