OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trident BMC är en internationell leverantör av ventilation och energiteknik för den maritima marknaden.
Trident BMC arbetar med kryssnings-, militär-, energi- och kommersiella projekt för att designa, tillverka och installera de allra bästa maritima systemen.
Nu finns möjlighet att vara del av vårt härliga team och utvecklas i en bred roll!
Vad innebär rollen?
Till rollen som ekonomi-och HR-koordinator söker vi dig som vill vara del av vårt ekonomi- och HR-team om fem personer i Sverige och samtidigt del av ett större team internationellt i koncernen. Ditt ansvarsområde rör uppgifter inom ekonomi, lön och HR - vissa delar ansvarar du självständigt för och vissa delar fungerar du som backup i. Du har en mycket bred roll som innebär en stor kontaktyta.
Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat reseräkningar och annan administration kopplat till löneunderlag, samt kontakt med den externa löneparten. Du ansvarar för och stöttar inom HR-relaterade uppgifter, till exempel on- och offboarding, personalhandbok, anställningsavtal och diverse administration kring anställningar. Du är involverad i chefers rekryteringsprocesser och fungerar i stort som support till verksamheten i HR-relaterade frågor. Du har också ansvar för events, kontorsinköp och administration kopplat till kontorsmiljön. Det ekonomirelaterade arbetet omfattar främst leverantörsreskontra men du stöttar ditt team inom andra områden vid behov.
Du kommer att arbeta på vårt nya kontor som ligger på Lundby Hamngata i anslutning till Lindholmen. Här erbjuder vi en öppen och trevlig atmosfär bland engagerade människor.
Vem är du?
I den här rollen uppmuntras nyfikenhet, driv och handlingskraft, vilket visar sig i att du vill framåt, tar reda på nödvändig information och vill lära dig. Samtidigt har du god struktur i ditt arbete, arbetar noggrant och har förmåga att planera ditt arbete väl. Du är en person som tycker om det som en stor kontaktyta innebär: kommunikation och att ge god service. Rollen passar dig som vill arbeta brett - här utvecklas du inom ekonomi, lön och HR!
Din praktiska erfarenhet bygger på en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, HR eller lön och cirka 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom något eller helst ett par områdena. Vi ser gärna att du har ett intresse av att lära dig inom HR. Du har goda kunskaper i MS Office och är trygg i kontakter både på svenska och engelska.
Om detta låter intressant för dig vill vi gärna höra från dig!
Ansökan
I denna rekrytering har Trident valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Karin Fors på 0704715924. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 13/9. Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningshandlingar via e-post.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
Om tjänsten, utifrån behörighet, mandat och påverkanskraft, motiverar en bakgrundskontroll eller kreditupplysning kan sådan komma att genomföras under rekryteringsprocessen avseende slutkandidat.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar dina personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88