Ekonomi- och konferensassistent

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker för kunds räkning, ett mellanstort privat företag med huvudkontor i centrala Stockholm, en person till en kombinerad tjänst. Företaget har internationell verksamhet så förutom att du är bra på svenska behöver du också ha mycket goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt. Du kommer att arbeta med ekonomi ca två dagar i veckan. Övrig tid assisterar du den utbildningsansvarige, du bokar t ex konferensrum, flyg, hotell mm och tar emot kursdeltagare samt har kontakt per telefon- eller e-mail med dem. Kravprofil - Ekonomisk utbildning, gymnasium eller eftergymnasial - Något års arbetslivserfarenhet av redovisning - Något års arbetslivserfarenhet av servicearbete - Meriterande med Hogia-kunskaper - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Som person är du social, glad och positiv. Du tycker om siffror och administration samtidigt som du föredrar varierande arbetsuppgifter. Du ger gärna service och träffar människor både direkt och per telefon. Du är en fixare som gillar att hålla ordning o reda.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 mars 2007
  • Ansök senast: 6 april 2007

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010