Ekonomi- och kontorassistent sökes till bolag i Skarpnäck!

Ekonomi- och kontorassistent sökes till bolag i Skarpnäck!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är älskar att vara spindeln i nätet och att jobba administrativt!
Detta är en blandad roll med arbetsuppgifter inom ekonomi, administration, marknad samt kontorsansvar.

Dina arbetsuppgifter
Vår kund letar efter en ny stjärna då deras nuvarande kontorsansvariga kommer att gå vidare efter många år på bolaget, till nya utmaningar efter årsskiftet.

Rollen som ekonomi- och kontorsassistent är väldigt bred och är en central del för bolaget.
Du kommer jobba från vår kunds fina kontor i Skarpnäck ett stenkast från tunnelbanan. Arbetsuppgifterna är varierande med en stor betoning på administration och ekonomi.
Utöver det kommer du även ansvara för att kontoret har allt som behövs i form av material, kaffe osv. Du kommer ha ett ansvar för sociala medier och viss marknadskommunikation via hemsidan. Därtill har du en koordinerade roll mot tekniker och kunder.
Mer information om tjänsten ges vid en eventuell intervju




Om företaget
Vår kund arbetar mot fastighetsägare och har bred kompetens inom ventilationssystem. Kontoret är beläget i Stockholm där du kommer sitta med ett härligt gäng kollegor som har högt i tak och en trevlig atmosfär.
Du blir en del av ett växande företag med goda förmåner där du har chans att utvecklas. Mer information om företaget ges vid intervju.


Din profil
För att passa i rollen har du:
- Gymnasieutbildning
- Körkort B
- Svenska i tal & skrift
- Erfarenhet av Office-paketet (framförallt Excel)
- Erfarenhet av något ekonomisystem ex Visma
- Erfarenhet som administratör/ekonomiassistent eller liknande

Det är meriterande om du har:
- Eftergymnasial utbildning, gärna riktad mot ekonomi
- Arbetat i affärssystemet Mobigo

Vår kund lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna för denna administrativa roll. Det är viktigt att du är social, hjälpsam och positiv samtidigt som du är strukturerad och uppskattar att ha ordning och reda. Du har även skinn på näsan, är prestigelös och inte rädd att hugga i där det behövs.


Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående.
Befattning: Heltid.
Arbetstider: 07–16
Ort: Stockholm Skarpnäck

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2020
  • Ansök senast: 12 november 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024