Ekonomi- och kontorsansvarig

Arbetsbeskrivning

Är du en nyexad civilekonom? Tycker du om att ta helhetsansvar, har ett sinne för detaljer och vill växa i ett snabbrörligt och spännande bolag? Då är detta jobbet för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomi- och kontorsansvarig kommer du utföra ekonomiuppgifter såsom löpande bokföring, fakturering och rapportsammanställningar. Utöver de strikt ekonomiska bitarna kommer det också vara din uppgift att sköta inköp, ta emot besök och andra sedvanliga kontorsuppgifter. På sikt finns goda möjligheter att växa med bolaget och ta sig an mer komplexa arbetsuppgifter.

Om företaget

Företaget är ett ungt bolag som utvecklar slot-spel och relaterade spelplattformar. De är startade av och utgörs till stor del av personal med gedigen erfarenhet av spelutveckling. Företaget är verksamt i Sverige och på Malta. Resor i tjänsten förekommer. Mer information om företaget kommer lämnas vid en eventuell intervju.

Din profil

För att trivas och bli framgångsrik i rollen krävs det att du:
- Är nyexad högskole-/civilekonom.
- Talar och skriver engelska.
- Talar och skriver svenska.
- Har arbetslivserfarenhet. Kanske har du arbetat extra som ekonomi- /redovisningsassistent eller i någon servicefunktion?

Det är även meriterande om du:
- Tidigare arbetat i en roll med kundkontakt.
- Har läst kurser i juridik.
- Har erfarenhet av förhandlingar.

Vi tror att du som söker är en social, glad och trevlig person som nyligen tagit din civilekonomexamen. Du tycker om att vara med när det händer saker och finner tillfredsställelse i att strukturera, organisera och förbättra rutiner och arbetssätt. Som person är du också prestigelös, hjälpsam och har god förmåga att prioritera.


Om oss

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor

Arbetsort: Stockholm.
Arbetstider: 8-17 med möjlighet till flex.
Startdatum: 2015-09-01 eller enligt överenskommelse.
Urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 3 juni 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Ekonomi & Administration

Ekonomi & Administration

14 november 2024

27 oktober 2024