Ekonomi och kontorsansvarig rekryteras till internationellt företag i City!

Ekonomi och kontorsansvarig rekryteras till internationellt företag i City!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Nu söker vi en ekonomiansvarig till ett spännande konsultbolag inom hållbarhet. Arbetsplatsen ligger centralt i Stockholm och på kontoret arbetar ca 10 medarbetare. Om önskan är att arbeta heltid finns det möjlighet att lägga på arbetsuppgifter som t.ex. ansvar för kontoret samt att delta administrativt i diverse projekt. Men tveka inte att ansök om du önskar arbeta deltid.

Arbetsuppgifter:
Ungefär 30-40 % av din arbetstid kommer bestå av uppgifter inom området ekonomi.

- Fakturahantering, inkommande ch utgående
- Skattedeklarationer
- Pensionsutbetalningar
- Löneadministration (15-20 löner)
- Veckovisa likviditets- och kassaflödesprognoser
- Månadsrapportering av resultat, bokslut
- Skapa underlag för den årliga budgeten och årsredovisningen
- Sammanställning av projektintäkter
- Budgetbas och prognos
- Rapportering av KPI

För att fylla ut med uppgifter för att nå 100 %-tjänst (om så önskas) skulle någon eller några av följande områden kunna ingå i tjänsten;

- Marknadsföring och uppdatering av hemsida
- Linkedin-uppdateringar, nyhetsbrev mm.
- Projektledning
- Kontorsansvar
- Arbetsmiljöarbete

Din bakgrund:
För att lyckas i rollen bör du arbetat som ekonomiansvarig i åtminstone 3-5 år där det ingått löneadministration. Om du i ditt nästa arbete söker mera variation är denna roll kanske just den det du söker. En bred roll som du kan utveckla i ett mindre familjärt team. Har du erfarenhet av affärssystemet NetSuite är det starkt meriterande. Bra kunskaper i Excel och engelska är två måsten för att trivas med dina arbetsuppgifter. Det krävs att man kan arbeta självständigt men även att vara kommunikativ och arbeta i lag.

Varmt välkommen med din ansökan och skriv gärna om du helst arbetat del eller heltid.
Ring om du har frågor!/ Helena 0733-818981

Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2024
  • Ansök senast: 8 oktober 2024

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


20 december 2024

Chief Accountant

Chief Accountant

20 december 2024