OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett konsultföretag som arbetar med affärsutveckling inom IT, detaljhandel, omsorg och våra uppdrag kräver mer av oss när det gäller administration, tidsrapportering och lönehantering. Vi söker nu en person som till en början på deltid kan hjälpa oss med löpande bokföring, administration och annat som kan vara nödvändigt på ett litet konsultföretag.
Som assistent kommer följande arbetsuppgifter vara aktuellt;
- Löpande bokföring
'- Kund- och leverantörsreskontra
- Tidrapporter och ha kontakt med personal
- Avstämningar
- Hjälp med att boka möten
- Marknadsundersökningar
- Hjälp med diverse säljaktiviteter, möten etc
För att passa oss för tjänsten bör du;
- Ha en utbildning inom ekonomi, redovisning eller liknande. Du kanske studerar på universitet och vill kombinera detta med studier
- Gärna några års arbetserfarenhet från liknande arbetsuppgifter, sälj eller ekonomi
- Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
- Erfarenhet av lönehantering (Högia Lön är meriterande)
- Erfarenhet av Visma SPCS administra är meriterade
Vi tror också att du är en noggrann person som gillar att arbeta med siffror samt hjälpa andra, kunder och kollegor. Du är hjälpsam, flexibel, prestigelös och har glimten i ökat.
Vi hinner inte svara på alla frågor via telefon och ber därför alla intresserade att skicka ansökan till vår e-post jobs@bopen.se