Ekonomi- och kontorsassistent 50 % sökes för jobb i Stockholm city

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I denna kombinerade roll som kontorsassistent och ekonomiassistent erbjuder vi dig en möjlighet till ett självständigt, utvecklande och socialt arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett fastighetsbolag beläget centralt i Stockholms city. Tjänsten innebär det att du har övergripande ansvar för såväl leverans och utveckling av administration, servicen samt ordning och reda på bolaget. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Lättare ekonomiarbete
- Diverse administrativa uppgifter
- Kontakt med externa leverantörer
- Ta emot besökare samt ta hand om telefon och mail
- Ansvara för kund- och gemensamma ytor inklusive konferensrum
- Ansvara för catering till både interna och externa möten
- Utföra diverse ärenden

Vem är du?
I ditt arbete gillar du att arbeta strukturerat, har ordning och reda runt omkring dig och har en fallenhet för administrativt arbete. Nya arbetsuppgifter är inga problem för dig eftersom du har lätt för att lära och sätta dig in i nya uppgifter. Som person är du varm och välkomnande och gillar mötet med nya människor och kommer vara en del i en förstklassig serviceupplevelse. Du talar flytande svenska och engelska och har erfarenhet av att jobba i office-paketet. Du har gärna arbetat både med service och administration tidigare.


Kort om oss
Middlepoint är ett personligt serviceföretag och vi brinner för det första intrycket. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet är redo att ta nästa steg i karriären. Vi bygger tillsammans vårt Middlepoint genom arbetsglädje och ett fantastiskt engagemang. Vi garanterar utmaning, utveckling och delaktighet. Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och nominerades till Dagens Industris Gasellpris 2014, 2015, 2016, 2017 och 2018.

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning med start omgående. Du arbetar måndag-fredag fyra timmar om dagen och kan själv bestämma vilka tider du önskar arbeta (mellan 08-17). När du arbetar på Middlepoint är du anställd som Servicekonsult och i denna roll arbetar du hos vår kund, ett fastighetsbolag mitt i city och arbetar i ett team på två personer. Som anställd på Middlepoint erbjuder vi förmåner som b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Start omgående
  • Publicerat: 1 februari 2019

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


1 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

1 november 2024

Ekonomiansvarig

1 november 2024