OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Du ansvarar självständigt för den del av företagets löpande ekonomihantering. - hela faktureringsarbetet, inklusive kravhantering - registrering och betalning av leverantörsfakturor och kundkontra - bokningar av post- och bankgiro, in- samt utbetalningar - kontering - löneregistrering - önskvärt är om du har erfarenhet ifrån intrastatredovisning - erfarenhet ifrån förberedande bokslutsarbete - erfarenhet ifrån skattedeklarationer Som ekonomi- och kontorsassistent hos oss är du den person som kunderna oftast först kommer i kontakt med, antingen via direkta besök eller i telefon. Du tar emot kundernas förfrågningar och beställningar. Du är strukturerad, noggrann och van vid att ta egna initiativ. Du är prestigelös, tycker om ordning och reda. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van vid datorn och telefonen som arbetsredskap. För dig är det naturligt att bli avbruten i dina löpande arbetsuppgifter för att ta hand om kunderna. Vi använder oss av löpande urval, därför vill vi se din ansökan hos oss snarast.