OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Du ansvarar självständigt för den del av företagets löpande ekonomihantering. - hela faktureringsarbetet, inklusive kravhantering - registrering och betalning av leverantörsfakturor - bokningar av post- och bankgiro, in- samt utbetalningar - kontering - löneregistrering - utskrifter av diverse statistik och listor till företagets - erfarenhet av ekonomisystemet Jeeves Som ekonomi- och kontorsassistent hos oss är du den person som kunderna oftast först kommer i kontakt med, antingen via direkta besök eller i telefon. Du tar emot kundernas förfrågningar och beställningar och ser till att beställningen tas om hand ute i verkstaden. Du hjälper till med att köpa in material ifrån leverantörer och ansvarar för inköp av kontorsmaterial samt övrigt förbrukningsmaterial. Du är strukturerad, noggrann och van vid att ta egna initiativ. Du är prestigelös, tycker om ordning och reda. Du har minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van vid datorn och telefonen som arbetsredskap. För dig är det naturligt att bli avbruten i dina löpande arbetsuppgifter för att ta hand om kunderna.