Ekonomi- och kontorsassistent sökes omgående!

Arbetsbeskrivning

Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Du ansvarar självständigt för den del av företagets löpande ekonomihantering. - hela faktureringsarbetet, inklusive kravhantering - registrering och betalning av leverantörsfakturor och kundkontra - bokningar av post- och bankgiro, in- samt utbetalningar - kontering - löneregistrering - erfarenhet av ekonomisystemet av SPCS - erfarenhet ifrån bokslutsarbete - erfarenhet ifrån skattedeklarationer Som ekonomi- och kontorsassistent hos oss är du den person som kunderna oftast först kommer i kontakt med, antingen via direkta besök eller i telefon. Du tar emot kundernas förfrågningar och beställningar. Du är strukturerad, noggrann och van vid att ta egna initiativ. Du är prestigelös, tycker om ordning och reda. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van vid datorn och telefonen som arbetsredskap. För dig är det naturligt att bli avbruten i dina löpande arbetsuppgifter för att ta hand om kunderna. Vi använder oss av löpande urval, därför vill vi se din ansökan hos oss snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hyrpersonal Sverige
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 14 februari 2007
  • Ansök senast: 16 mars 2007

Besöksadress

Storgatan 32B
Linköping

Postadress

Storgatan 32B
Linköping, 58223

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010