OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I din roll som Ekonomi och löneadministratör kommer du ansvara för hela processen kring lönehantering och reseräkningar för ca 60 tjänstemän på Prioritet Finans huvudkontor i Göteborg. Dina arbetsuppgifter inkluderar flera administrativa uppgifter såsom leverantörsreskontra, löpande bokföring samt att assistera övriga kollegor inom ekonomiavdelningen.
Vi söker dig som...
Har en ekonomiutbildning och ett par års erfarenhet av lönearbete. Du är självgående och noggrann i ditt arbete och kan självständigt arbeta med hela löneprocessen där du känner ett ansvar för din process. Vi ser helst att du har arbetat minst 3–5 år med liknande uppgifter och meriterande är om du tidigare arbetat i Visma Lön.
Som person är du ödmjuk och positiv, du är flexibel och har lätt för att hantera olika typer av människor och uppgifter. Du trivs med att jobba i ett mindre, prestigelöst team där man hjälps åt och stöttar varandra.
Vad Prioritet Finans erbjuder dig
En tillsvidaretjänst på heltid på en arbetsplats med ett starkt driv och engagemang. Du blir en viktig del i ekonomiavdelningen inom en spännande bransch där Prioritet Finans är branschledande.