OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För att ge god service i rollen som ekonomi- och löneadministratör behöver du vara noggrann och ha bra sifferminne - kunna organisera och prioritera ditt arbete - trivas med att arbeta självständigt och tillsammans med andra samt kommunicera väl på svenska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av Navision och Crona Lön.
Arbetsuppgifterna består bl. a kundreskontra, fakturering, beställningar, lönehantering, administration av telefonväxeln samt annan ekonomi- och löneadministration.
Vi är ett assistansbolag som idag har ca 500 anställda och två kontor Stockholm och Malmö. I administrationer arbetar 10 personer varav 3 sitter i Malmö
Om dig
I grund är den vi söker en talang med handlingskraft och driv. Du är strukturerarad och samtidigt flexibel, van vid många järn i elden. Vad som däremot verkligen kännetecknar dig, är din talang för att ge god service. Om dina vänner får beskriva dig med enbart ett ord, så skulle de alla välja att beskriva dig som "serviceinriktad". Sannolikt har du en ekonomisk bakgrund, kanske från gymnasiet med arbetslivserfarenhet, eller så kanske du är nyexaminerad civilekonom, på jakt efter din första tjänst?
Kvalifikationer
• Minimum gymnasiekompetens
• Goda kunskaper i MS Office
• Goda kunskaper i MS Teams
Meriterande
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/löneadministration
• Kunskaper i Crona Lön och Navision
• Erfarenhet av assistansbranschen
Lön, ersättningar och förmåner
Vi tillämpar individuell lönesättning. Som anställd hos Hela Sveriges Assistans AB omfattas du av Vårdföretagarnas kollektivavtal med avtalad tjänstepension, utbildning och förmånlig friskvård. För mer information gå in på www.hsaab.se.