OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget
Vi söker en engagerad och noggrann Ekonomi- och Löneadministratör för ett spännande konsultuppdrag hos ett ledande techbolag med kontor i Hagastaden, Stockholm. Uppdraget startar i september och pågår fram till juni 2025. I denna roll kommer du att ha en central funktion inom ekonomiteamet och hantera både löneadministration och leverantörsreskontra, samt andra viktiga ekonomiska uppgifter. Det finns möjlighet till hybridarbete, vilket ger flexibilitet att arbeta både på kontoret och hemifrån.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Hantering och kontroll av tidrapporter, pensioner och försäkringar.
Administration av central utläggshantering och företagskort via First Card, samt hantering av privata utlägg.
Sköta leverantörsreskontran, inklusive hantering av cirka 300 fakturor per månad.
Utföra avstämningar av relaterade balanskonton i huvudboken i Visma.net.
Kontrollera och säkerställa korrekt faktureringsunderlag.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av ekonomi- och löneadministration och som snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system. Du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Som konsult är det viktigt att du är självständig, flexibel och har en god kommunikationsförmåga. Engelska är ett krav då du kommer att arbeta i en internationell miljö.
Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av löneadministration och/eller leverantörsreskontra.
Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.
Goda kunskaper i Visma.net eller liknande ekonomisystem är meriterande.
Erfarenhet av utläggshantering och företagskort är meriterande.
Vi erbjuder:
Ett spännande och långsiktigt konsultuppdrag hos ett innovativt techbolag.
Kontorsplats i Hagastaden, med möjlighet till hybridarbete.
Stöd från ett engagerat konsultteam under hela uppdraget.
Ansökan:
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.