OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba tillsammans med oss i vårt grymma team?
Kläppen är en av Sveriges största fjällanläggningar och den första anläggning du kommer till i Sälen. Vi är ett privatägt familjeföretag och kännetecknas av en stark sammanhållning med en hög servicegrad & stort engagemang bland medarbetare. Anläggningen drivs av passion och utvecklas ständigt. Våra gäster är aktiva familjer med barn och ungdomar i alla åldrar.
Om tjänsten
I tjänsten som ekonomi- och löneassistent arbetar du tillsammans med tre kollegor med dagliga ekonomiarbetsuppgifter, där mesta arbetstiden utgörs av löpande redovisning & kontoavstämningar men även kassarapporter, fakturahantering & periodavslut samt behjälplig i bokslutsarbetet.
Inom lön görs löneberedning och avräkningar samt arbetsgivardeklarationer och där du även kommer hjälpa till med semesterårsskifte.
Vi söker dig som
Är professionell, självständig, noggrann samt gillar ordning och reda. Du är tydlig i din kommunikation men samtidigt ödmjuk i ditt arbetssätt.
Vi söker främst en person med ekonomisk utbildning, gymnasieekonom eller några års erfarenhet inom ekonomi & löneadministration.
Vi jobbar i systemen Hogia Affärssystem, R360 & Hogia Lön Plus har du erfarenhet av dessa är det också meriterande.
Tillträde
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid med start från mars 2023 till 31 december 2023 med möjlighet till ev förlängning.
Provanställning tillämpas, lön enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag
31 januari, intervjuer sker löpande.
Ansökan görs via klappen.se/jobb
Frågor angående tjänsten besvaras av:
Redovisningsansvarig, Moa Dahlberg, moa.dahlberg@klappen.se
HR chef Lena Eriksson, lena.eriksson@klappen.se
GDPR
Genom din ansökan godkänner du att Kläppen Ski Resort hanterar dina personuppgifter under rekryteringsperiod.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Berg
0280-96270
Linda Gånors
0280-96205
Janne Söderberg
070-4909600
Fredrik Stenmalm
Martin Skogstad
Lena Eriksson
0280-96236