OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ABC kraften är auktoriserade via Almega. Vi ser kraften hos varje individ. Varje person har en styrka och en inneboende kompetens att komma ut på arbetsmarknaden igen, eller kanske för första gången! Vi erbjuder utbildning, kompetenskartläggning och vägledning.
Till vårt huvudkontor i Eskilstuna söker vi nu en kombinerad ekonomiassistent, löneassistent och administratör, som har lätt för att samarbeta och sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Till arbetsuppgifterna hör bland annat registrering av fakturor, arkivering, arbetsgivarintyg, rapportering av olika slag, sammanställning av uppgifter samt intern service till våra anställda.
Vem är du?
*Du är flexibel, nyfiken, engagerad och ansvarsfull
*Du tycker om att samarbeta och vill bidra till ett gott arbetsklimat
*Du är prestigelös och utför de uppgifter som behöver göras
*Du har viljan och förmågan att lära dig företagets verksamhet
*Du är lösningsorienterad och ser en utmaning i att alltid leverera på bästa sätt
*Du har förmågan att lägga märke till detaljer och kan hantera rutinmässiga uppgifter
*Du har kompetens i Excel, Word, Outlook och andra standardprogram.
Kompetenskrav:
Goda kunskaper i muntlig och skriftlig svenska
Gymnasieutbildning inom ekonomi/administration
Meriterande:
Erfarenhet av liknande uppgifter
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/lönehantering
Erfarenhet av redovisning
Goda kunskaper i engelska
Körkort
Tjänsten är på 100 % och kommer att tillsättas så snart vi hittat den vi söker. Skicka därför in din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
För vidare frågor om tjänsten, kontakta Sofia Tikkanen på 0761-810 236 eller sofia.tikkanen@abckraften.se
Ansök via vår hemsida www.abckraften.se