OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi är ett nystartat rekryterings- och bemanningsföretag med kraftiga expansionsplaner de kommande åren. Under de kommande åren kommer vi etablera oss med flera nya delar av verksamheten i olika delar av landet. Samtliga som är verksamma i bolaget idag har en lång erfarenhet av näringslivet och ett väletablerat nätverk i Sverige. Vårt fokus är tjänstemannasektorn och kulturen präglas av ett högt tempo, tävlingar, fin sammanhållning och välmående.
Om rollen
I rollen som ekonomi - och löneassistent ingår du i den administrativa verksamheten av Asta. Du rapporterar till VD och ingår i ett team om tre personer i den administrativa verksamheten. Den administrativa verksamheten kommer växa under året och därför ser vi med nöje någon som vill med oss på resan tidigt. För att lyckas i rollen vill du bidra där det behövs. Då vi är helt nystartade finns inte alla funktioner på plats men detta är något du kommer kunna vara med och påverka.
Arbetsuppgifter
- Kund - och leverantörsfakturor
- Löpande bokföring
- Förberedelse av löner
- Hantering av företagets bilar
- Reception och post
- Utläggshantering
Kvalifikationer
- Tidigare erfarenhet av ekonomi och löner
- Kunskap i Fortnox, konsulthanteringssystem samt lönesystem
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Flytande i tal och skrift i både svenska och engelska
Övrigt
- Start - Augusti
- Lön - Enligt ök.