OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innehåller huvudansvar för kundreskontra (fakturering, påminnelser, räntefakturering samt krav), insortering av fakturor och underlag mm. Avstämningar av vissa huvudbokskonton, löneberedning samt vissa inköp (kontorsmaterial, arbetskläder, mm). Ansvarig för företagets telefonväxel. Du kommer även att bistå försäljningen med vanligt förekommande arbetsuppgifter såsom att skriva order och offerter mm. Vi söker dig som är gymnasieekonom eller liknande och som arbetat några år som ekonomi- och löneassistent. Du har väl dokumenterat erfarenhet av självständigt arbete som är relevant för tjänsten och är helst van vid Hogia Affärssystem programvaror och/eller Hogia Lön. Du är strukturerad, noggrann, ansvarsfull, samarbetsvillig och prestigelös, arbetar snabbt, har ordning och reda, tar egna initiativ och är flexibel. Eftersom tjänsten innehåller kundkontakt via telefon och besökande kunder ser vi att du har god känsla för service.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annica Schröder
08-625 99 00