Ekonomi- och marknadsadministratör till Tur & Company

Arbetsbeskrivning

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl.
Tur & Company är en butik i Tumba som säljer tillbehör, utrustning och reservdelar till företag inom åkeri och entreprenad. Med över 20 års erfarenhet i branschen, kunnig och serviceinriktad personal, är vi konkurrenskraftiga. Våra kunder vet att vi alltid gör det lilla extra för att möta deras behov. Butiken har ett brett sortiment av produkter inom åkeri- och hantverksbranschen, exempelvis arbetskläder, smörjmedel, verktyg och reservdelar. Vi erbjuder även att beställa hem artiklar som inte finns i lager.
Vi är ett litet familjärt företag med sju personer som tar hand om varandra och har kul tillsammans, vilket bidrar till vår låga personalomsättning. De senaste åren har vi satsat på utveckling och vill fortsätta göra det.
Just nu söker vi en ekonomi- och marknadsadministratör som kommer att vara VDns högra hand och hjärtat i verksamheten.
Om tjänsten:
Ekonomi:
Sköta löpande bokföring och hantera kund- och leverantörsreskontra.
Skapa månadsbokslut och årsbokslut.
Ta fram löpande KPI-värden för veckomöten med VD och månadsmöten med ledningsgruppen.
Ansvara för att ta emot mejl och telefonsamtal samt hantera post från leverantörer och myndigheter.
Agera som ett filter för företagets ekonomi och säkerställa att allt står rätt till.
Arbeta i bland annat:Fortnox, Specter och Vinassist.

Marknad:
Aktiviteter som ska attrahera nya och och underhållabefintliga kunder.
Hantera sociala medier (Facebook & Instagram)enligt strategi och planerade dagliga aktiviteter.
Driva trafik till webshopen och uppdatera den regelbundet (WooCommerce)
Hantera lokalt skyltmaterial och skapa layout för affischer och produktblad.
SEO och SEM samt kampanj- och marknadsföringsaktiviteter

Önskad profil:
Några års erfarenhet av en liknande roll med betoning på ekonomi.
Någon form av företagsekonomisk utbildning.
Erfarenhet av att arbeta med bokslut, leverantörsreskontra och kundreskontra.
God kunskap i Excel för att ta fram KPIer.
Kunskap och vana att arbeta med sociala medier ocherfarenhet av marknadsföring.
Erfarenhet av layout och grafisk formgivning på en enkel nivå.
Tidigare erfarenhet av att administrera en webshop.
Svenska språket i tal och skrift.
Erfarenhet av sedvanlig administration.

Vi söker dig som är:
Flexibel och lösningsorienterad:Duska kunna arbeta självständigt och anpassa dig till olika situationer och använda dig av din erfarenhet för att lösa problem.
Förmåga att prioritera och organisera ditt arbete:Du har en bred roll med två ben vilket gör det viktigt att du ska kunna se vad som är viktigast just nu och agera därefter.
Affärsdriven och säljdriven:Eftersom du är hjärtat i företaget måste du ha ett affärsmässigt tänk och förstår vad som driver intäkter och kostnader.

Meriterande om du har:
Körkort

Övrigt:
Start: Omgående.
Arbetstider: 07:00 - 16:00 eller 08:00 - 17:00 (flexibelt).
Placering: På kontoret och butiken i Tumba.
Anställningsform: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Idebro
0732 333 665
Max Lauritzen
0730781671
Hampus Löwstedt
0720616131
Max Lauritzen
072-061 71 17
Saide Hanna
072-061 81 30
Hampus Löwstedt

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tillväxt Botkyrka
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2024
  • Ansök senast: 9 februari 2025

Besöksadress

Munkhättevägen 45
None

Postadress

147 85 Tumba
TUMBA, 14785

Liknande jobb


Ekonomiadministratör till Katedralskolan

Ekonomiadministratör till Katedralskolan

22 mars 2023

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

13 mars 2023

10 mars 2023